Jak kupować

Co oznacza dostępność produktów?
- Dostępny (produkt posiadamy na głównym magazynie, w 98% przypadków wysyłka następuje w ciągu 1 dnia roboczego)
  Wysyłka w 48h (produkt posiadamy w innym magazynie, zostanie wysłany w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia)
  Wysyłka w 7 dni (produkt posiadamy w innym magazynie, zostanie wysłany najpóźniej w ciagu 7 dni roboczych od złożenia zamówienia)
  Na zamówienie (dostępność produktu oraz czas dostawy ustalany indywidualnie) 

Czy muszę zakładać konto by złożyć zamówienie?

- Nie, aby złożyć zamówienie nie jest wymagane zakładanie konta. 

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
- Zamówienia można składać za pomocą oprogramowania sklepu internetowego dodając produkt do koszyka i wypełniając formularz zamówienia.

Czy zamówione złożone online można odebrać w sklepie stacjonarnym / punkcie odbioru?
- Zamówione produkty dostarczane są wybraną formą przesyłki pod wskazany adres klienta. W przyszłości planujemy jednak wprowadzić możliwość odbioru w sklepie  stacjonarnym. Aktualnie ta opcja jest niedostępna ale pracujemy nad tym, aczkolwiek na chwilę obecną prowadzimy sprzedaż jedynie wysyłką.

Czy bezpłatna dostawa jest dostępna tylko przy przedpłacie?
- Tak.

Od jakiej kwoty obowiązuje darmowa przesyłka?
- Darmowa wysyłka obowiązuje od kwoty zamówienia wynoszącej min. 750,00 zł. Informacje o wszystkich kosztach dostawy zamieściliśmy na stronie: https://www.instalgo.pl/koszty-dostawy

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Tak oczywiście, ale tylko w przypadku złożenia zamówienia wraz z wypełnieniem wszystkich niezbędnych pól z danymi wymaganymi do wystawienia faktury VAT. 

Czy można zamówić towar do paczkomatu?
- Tak.

Mam kod rabatowy - jak mogę go użyć?
- W przypadku posiadania aktualnego kodu rabatowego, można go użyć w koszyku zamówienia w polu "Wartość produktów" (po prawej stronie) klikając w link z opisem "Kliknij tutaj jeśli masz kod rabatowy", na koniec klikając w "Przelicz koszyk". Suma zamówienia powinna zostać automatycznie przeliczona i obniżona o wysokość rabatu.

Czy mogę anulować złożone zamówienie?
- Tak, prosimy nas o tym poinformować telefonicznie bądź mailowo.