Jak kupować

Co oznacza dostępność produktów?
- Dostępność: 1-2 dni (produkt posiadamy na głównym magazynie, w 95% przypadków wysyłka następuje w ciągu 1 dnia roboczego)
  Dostępność: 2-5 dni (produkt znajduje się w innym magazynie, postaramy się go wysłać w ciągu 2-5 dni roboczych od złożenia zamówienia)
  Dostępność: 14 dni (ten produkt jest na tyle specjalistyczny, że zostanie wysłany nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od złożenia zamówienia)
  Na zamówienie (dostępność produktu oraz czas dostawy ustalany indywidualnie) 
  Chwilowy brak (towar został wyprzedany, czekamy na dostawę od producenta)
  Dzień nadania przesyłki uznajemy jako dzień zero.

Czy muszę zakładać konto by złożyć zamówienie?
- Nie, aby złożyć zamówienie nie jest wymagane zakładanie konta. 

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
- Zamówienia można składać za pomocą oprogramowania sklepu internetowego dodając produkt do koszyka i wypełniając formularz zamówienia.

Czy zamówione złożone online można odebrać w sklepie stacjonarnym / punkcie odbioru?
- Zamówione produkty dostarczane są wybraną formą przesyłki pod wskazany adres klienta. W przyszłości planujemy jednak wprowadzić możliwość odbioru w sklepie  stacjonarnym. Aktualnie ta opcja jest niedostępna ale pracujemy nad tym, aczkolwiek na chwilę obecną prowadzimy sprzedaż jedynie wysyłką.

Czy bezpłatna dostawa jest dostępna tylko przy przedpłacie?
- Tak.

Od jakiej kwoty obowiązuje darmowa przesyłka?
- Darmowa wysyłka obowiązuje od kwoty zamówienia wynoszącej min. 750,00 zł. Informacje o wszystkich kosztach dostawy zamieściliśmy na stronie: https://www.instalgo.pl/koszty-dostawy

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Tak oczywiście, ale tylko w przypadku złożenia zamówienia wraz z wypełnieniem wszystkich niezbędnych pól z danymi wymaganymi do wystawienia faktury VAT. 

Czy można zamówić towar do paczkomatu?
- Tak.

Mam kod rabatowy - jak mogę go użyć?
- W przypadku posiadania aktualnego kodu rabatowego, można go użyć w koszyku zamówienia w polu "Wartość produktów" (po prawej stronie) klikając w link z opisem "Kliknij tutaj jeśli masz kod rabatowy", na koniec klikając w "Przelicz koszyk". Suma zamówienia powinna zostać automatycznie przeliczona i obniżona o wysokość rabatu.

Czy mogę anulować złożone zamówienie?
- Tak, prosimy nas o tym poinformować telefonicznie bądź mailowo.